I'm comming home..

9 april 2014 - Periyamudaliyar Chavadi, India

lieve familie & vrienden..

Het zit er bijna op. Mijn India avontuur eindigt over 7 dagen. Zacht uitgedrukt: Ik ben klaar om naar huis te gaan. Het was en is nog steeds een geweldig avontuur en ik ga dit nooit meer vergeten. Het waren 5,5 fantastische maanden waar ik veel geleerd heb en geweldige dingen heb meegemaakt.

Een week geleden heb ik afscheid genomen van Baby Sarah Home. Ik heb een mooi afscheid gehad. De kinderen hebben voor mij gedanst en we hebben daarna een klein feestje gevierd. Afgelopen zondag heb ik afscheid genomen van de tieners die ik op zondag heb lesgegeven.  Met name Ruban waarmee ik een goede band heb opgebouwd vond het lastig op afscheid van mij te nemen. Ik vond het persoonlijk ook niet zo makkelijk.  But "All good things come to an end"..  Ik heb fijn gewerkt in Baby Sarah home En ga al die lieve kinders missen..

Afgelopen disndag ben ik van 'Kullapallayam' verhuisd naar het mooie "Auroville". Ik woon nu samenmet Dasha. Dit meisje ken ik nu ongeveer iets meer dan een maand en in haar huis kwam een kamer vrij. Ik heb een eigen kamer, tuin en een hond die dag en nacht blaft. Helemaal fijn hahah! Ik ga die geluiden missen, dat weet ik zeker..

De zumba lessen in 'New Creation' gaan als een trein. Ik heb op dit moment 34 vrouwkes en een man in mijn les. Het is elke keer een feest! Ik heb nog 2 lessen te gaan en dan zit het erop. Ik ga deze dames zeker missen. De energie die zij geven elke week..Daar kunnen de dames in Nederland nog wat van leren. We hebben zoveel lol, We doen gek en werken KEIhard ;-) !!

Ik rijd nu 2 weken op een echt motor. Wat is dat hemels. Ik vond het vroeger al tof om bij mijn papa achterop te zitten en de wind in mijn haren te voelen..Maar zelf rijden is nog 10x beter. Ik heb een Honda Splendor 125cc. Het is een beauty & ze rijd heerlijk!

Dit weekend is mijn laaste weekend. Vrijdag beginnen we eerst meteen zumba lesje, daarna gaan we ergens wat drinken. Zaterdag hebben dasha en ik wat mensen uitgenodigd om langs te komen voor een hapje en een drankje daarna gaan we naar 'YC' (Youth Centre) en lekker dansen en gewoon genieten van mijn laatste weekend!

Als ik thuis ben wil ik heel graag mijn zus, guus en mali knuffelen. Natuurlijk ook mijn ouders, familie, vriendinnen, pip & kenji (eindelijk honden die ik kan aaien), misschien een dansje wagen met mijn oom klaas en een glas heeeerlijke wijn drinken.

'Savonds stap ik mijn eigen bed, sluit mijn ogen, en denk aan alle geweldige momenten die ik in Incredible India heb beleefd.

India heeft een speciaal plekje in mijn ♥ gekregen!

Dikke Kus en tot snel.

Charlodeee

1. Debby:
    Lieve Char!
    Geniet nog van je laatste week! Voor je het weet ben je thuis en verlang je terug naar het mooie India! Tot volgende week <3
    Dikke kus
  2. Helma:
    9 april 2014
    Ha Charlotte.....ik heb now al de hiële tiéd det nummer " I'm comming" in miene bol ! Ik zeen dich gewoën van bliédschap danse door dien kamer of op straot !! Geweldig nog 7 daagjes en weej zeen os ! Tot gauw.
    dien tante Helma
  3. Gerda:
    9 april 2014
    Jeetje meid wat is dat snel gegaan, dan zit er weer op. Fijn dat je zo lekker hebt gehad, wij hebben hier thuis genoten van je prachtige verhalen en foto's. Wilanka en Eliantha vroegen bij iedere foto van jou wanneer je weer terug komt bij hen, ze missen je, de nieuwe dansjuf vinden ze maar niks. Meid geniet nog maar lekker van je laatste dagen en de mooie ervaring die je mee naar huis kunt nemen. Hoop je bij terugkomst ook weer eens te zien bij David LLoyd....Liefs van ons, Gerda
  4. Mama:
    11 april 2014
    Ha lottie,

Nog een paar dagen en dan komen Guus, Lydwien en Mali je ophalen. We zullen er 's avonds nog een leuk terugkomfeestje van maken. Succes nog de laatste dagen!