Salsa, Ida (my dear sweet pancake), Verhuizen

20 januari 2014 - Bommayapalayam, India

Hee Mensjes!

Ik ben weer heerlijk terug in auroville. De danslessen zijn weer gestart en stage is weer begonnen. A.s vrijdag begin ik met mijn 1e zumba les in India. Ik vind het heel spannend en heb alle nummers al 10x geoefend!

Ik heb mijn eerste salsa feestje gehad. We hebben gedanst van 20.00 tot 01.30 uur. Het was ontzetted leuk. Nieuwe mensen leren kennen. Goede energie, met allerlei verschillende mensen gedanst en ontzettend veel lol gehad.

Vorige week was er Pongal Festival. Dit duurt een hele week en iedereen is vrij in deze week. Dus helaas kon ik niet lesgeven. Dus ik had tijd om lekker te dansen en nieuwe mensen te ontmoeten, zoals David. Hem heb ik leren kennen op het salsa feestje. Hij komt uit Cbalifornie en is 30 jaar. Hij spreeek 7 talen en heeft een indiaas uiterlijk. Toen we hem wat beter leerde kennen, nodigde hij ons vaker uit om wat bij hem in huis te drinken. Daar leerde we weer nieuwe mensen kennen, en nu na een week is er een leuke groep van 10-12 mensen waar ik het super leuk mee heb.

Helaas is in mijn lieve vriendinnetje Ida uit Denemarken gisteravond naar huis vertrokken. Ze had heimwee en wilde graag naar huis. Het was erg lastig om haar los te laten omdat ik met haar dit avontuur ben gestart. Natuurlijk heb ik floor. Zij is super tof! Omdat Ida naar huis ging vond ik het een goed plan om zelf ook opnieuw te beginnen op een nieuwe plek. Ik wilde graag verhuizen. Ik voelde me al een tijdje niet meer prettig bij de Indiase familie waar ik woon, dus had besloten een andere woonruimte te zoeken. David stelde voor dat ik bij hem kwam wonen. Hij woont in een huis boven een Indiase familie. Wat een heerlijk huis. En... Daar woon ik nu! Het is er heeeerlijk! Ik heb eindelijk een 2-persoons bed, grote kledingkast, eigen badkamer (+ warm water), grote keuken, eettafel, wasmachine (ik doe nu de was voor half auroville haha! Ik vind het heerlijk! Verse, schone was), een grote eettafel, koelkast, een dakteras en goedkope brommer! Lottie is blij! Dit was een goede keuze..

Ik heb heel lang met Ida samen gewoont. Maar ik kon Ida natuurlijk niet zo laten gaan. Er moest een leuk verassings/afscheids feestje komen voor Ida. We hebben een feestje gegeven in 'peacefull city'. Het is een plek waar je eigen muziek kan draaien, eigen drank en eten moet meenemen en tot in de late uurtjes kunt dansen. We hebben met 12 mensen gegeten en toen samen met z'n allen naar Peacefull city gereden. Daar hebben we gedanst, foto's gemaakt, de spice girls nagedaan, gedronken, gegeten, tafel voetbal gespeeld. Iedereen had het onwijs naar z'n zin! Ida heeft een super goed afscheidsfeestje gehad. Van haar heb ik een zelf gemaakt shirtje gekregen met de tekst: ''Somebody in Denmark loves you''

I going to miss you my dear sweet pancake! Kick some ass in Denmark!

Mijn verhaal is dit keer niet zo spannend! Ik zal proberen weer spannende dingen mee te maken. Het gaat goed hier. India is te gek!

Nieuws: Papa & Mama komen me opzoeken in India!!

Dikke kus!

1. Iris:
    22 januari 2014
    Lieve schat!! Super, awesome, geweldig! Heerlijk die feestjes en het plezier dat je hebt! Jammer dat Ida weg is, maar daar en tegen heb je super leuke herinneringen. Donderdag skypen, verheug me erop mop! En wat super dat je pap en mam komen !! Kan ik niet mee in het koffer ? Haha. Enjoy en live your dream! Kusss
  2. Charlotte van Hegelsom:
    Ha leeve iris,

Jaoo ik verheug mich der oauk op um te skype! Hulemaol leuk! Tuurlijk past dich in mien backpack..bietje vouwen en proppen kump gans good! Dieke kus en tot morgen!
  3. Manon:
    22 januari 2014
    Waaauuw Char!! Blijf genieten! En je hebt er voor gezorgd dat je ook zonder Ida kunt met al die mensen hihi :) succes met je salsa lessen, ik ben heel benieuwd! Liefsss uit Londen
  4. Gerda:
    22 januari 2014
    Heel veel succes met je eerst zumba les, ben benieuwd wat ze er van gaan vinden, ik heb er alle vertrouwen in dat het een knaller gaat worden......
  5. Pap:
    27 januari 2014
    Ha Chilottie, weej verheuge os der op det weej dig gaon bezeuke. ik vind ut wal spannend waere. weej gaon beslis leuke dinge doon. prettige beejkomstigheid is det ut dan lekker werm is , 30+ graden. ik heb gen idee wet veur land ik aantref. weej laote os verasse . dig hebs de regie . gr. pap