Blessed and Famous

17 november 2013 - Bommayapalayam, India

Hee..

Ik heb de Tyfoon, Cycloon, Storm & Regen allemaal overleefd. Het viel uiteindelijk allemaal wel mee. Ik heb wel wat foto's gemaakt zodat je kan zien dat het best veel water was ;-)..

Ik zaterdag heb ik mijn eerste 'feestje' gehad. We hadden de hele dag binnen gezeten ivm de regen. Geen stroom, geen licht, geen water dus we moesten even naar buiten. Eerste hebben we pizza gegeten bij Tanto's en daar werden we opgehaald. We zijn toen bij iemand thuis wat gaan drinken om vervolgens naar de 'beach party' te gaan. Ze vieren hier iets anders feest dan wij, maar het was wel heel leuk. We hebben het ontzettend naar onze zin gehad en Ida en ik hebben nieuwe vriendjes gemaakt.

Zondag was het bloedheet en hebben we lekker gezond op het dakterras. Ik heb het nog nooit zo warm gehad, sinds ik hier ben. Heerlijk, die zon! Rond de middag zijn we vertrokken op ons motortje naar Pondi. Daar hebben we een tempel bezocht en zijn we gezegend door een olifant (zie video). Wat een enorm groot beest. Ik vond het indrukwekkend. Het enige waar ik aan moest wennen is, dat als ik naar hem toe liep hij voor mij ging buigen en poseren voor mijn camera. Dat was een beetje gek. We hebben daarna Bharati Park opgezocht en daar wilden mensen met ons op de foto. Dus vandaar blessed & famous).

Vandaag heb ik mijn eerste echt officiele stage dag gehad. Ik heb eerste 2,5 uur op mijn begeleider gewacht. Ze waren mij vergeten. Gelukkig werd ik daarna wel aan iedereen voorgesteld op de school. Ik mocht bij een klas even meekijken. Vervolgens liep de docent weg en 5 minuten later gaf hij aan dat IK even 45 minuten les moest geven. Want.. Hij ging even pauze houden. Ik heb vanalles geimproviseerd. Toen ze zagen dat de kinderen het wel leuk vonden, ben ik vervolgens naar groep 8 gestuurd en daarna naar een soort van brugklas. Daarna was ik doodop en ben ik lekker met Ida naar huis gegaan. Morgen weer een nieuwe dag.

Liefs Charlodee

- Ik heb delli-belli. (jullie mogen zelf uitvissen wat dat eventueel zou kunnen zijn ;-)

- Ik krijg mijn motor steeds sneller aan (I love Kick-start)

- Mensen herkennen ons en zwaaien

- Gisteren, vandaag en morgen is Diwali. (Festival of Lights)

- Ik kan de docenten op de school amper tot niet verstaan dus dat wordt nog gezellig.

1. Mama:
    18 november 2013
    Ha Charlotte, Leuk om je verhalen te lezen. Dans en drama komen nog wel, gewoon stiekem inbouwen. Dat lukt je wel.
    Kus Mama
  2. Wies Akerboom:
    Hee Charlotte! :)
    Wauw, wat een belevenis al die eerste week! Dat zal zéker wel even wennen zijn, en meer verrassingen komen je tegemoet! Leuk om te lezen, en te horen hoe het met je gaat!
    (Rustig aan met de Delli-Belli, na zo'n uitdagende lesdag ;))
    Ik ben benieuwd naar je verhalen! Succes!
    xx Wies
  3. Mieke van klooster:
    18 november 2013
    Charlotte, wat schrijf je leuk!!!! Echt leuk om te lezen. Succes de komende week!!!
    Liefs
  4. Angelique:
    Hey charlotte,

Wat een leuke verhalen, zo krijgen we hier echt een beeld hoe het daar is.
    Ik kijk weer uit naar je nieuwe verhaal.
    Veel plezier!
    Veel liefs Angelique en Matthijs
  5. Gerda:
    18 november 2013
    gave foto's zeg, gelukkig is het met het weer een beetje meegevallen. Ja dat is dan pittig direct invallen, maar je moet maar zo denken, dan hebben ze wel vertrouwen in je en dat is ook heel fijn natuurlijk...veel succes verder
  6. Helma:
    20 november 2013
    Hallo Charlotte

Ik ben nu wel héél benieuwd hoe je stage verloopt en kijk uit naar foto's van "je" kinderen.. en natuurlijk heel, heel veel succes! Dich kins ut...ik weit t zeker !
  7. Manon:
    23 november 2013
    Heee Charlotte,
    Wat een gave avonturen! Mijn mond valt open joh hihi
    Geniet er van!! En ik vlees graag weer je volgende blog :D
  8. Manon:
    23 november 2013
    Oh ik bedoelde lees natuurlijk haha
    Toi toi toi met je lessen, you can do it! :D
  9. Debby:
    24 november 2013
    Lieve char! Wat een leuke dingen heb je al gedaan! Ben benieuwd naar de rest van je verhalen! Heel veel plezier! dikke kus
  10. Debby:
  11. Lenny:
    24 november 2013
    Wauw, gave verhalen Charlotte! En sommige dingen komen heel erg bekend voor!

Ik ga proberen deze blog een beetje bij te houden!
    Heel veel plezier en maak ze gek daar (maar zo te lezen doe je dat al!) ;)

x Lenny